Платежный шлюз Сбербанк для Shopify

Платіжний шлюз Ощадбанк для Shopify

Для початку роботи потрібно:

  1. Звернутися до Ощадбанку для підключення до шлюзу.
  2. Вибрати спосіб формування онлайн-чеків
  3. Встановити до магазину Shopify додаток для підключення до платіжного шлюзу  (посилання на інсталяцію програми запитайте за адресою  dev@trademinister.de)
  4. Встановити до магазину Shopify платіжний шлюз Sberbank Payment Gateway (встановлення шлюзу запускається з програми)
  5. Звернутися за  активацією шлюзу за адресою  dev@trademinister.de.
  6. Написати запит в Ощадбанк із текстом «Увімкніть
    Повідомлення без контрольної суми, url:
    https://sberbank.appstarts.ru/callback»
  7. Для підключення оплати за допомогою Google Pay, Apple Pay тощо. написати звернення до особистого кабінету Ощадбанку «Прошу для магазину <url> у бойовому середовищі підключити Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay».

Телефон підтримки Ощадбанку: +7 495 665-57-77

Для підключення сервісу онлайн-чеків потрібно перевести платіжний шлюз у бойовий режим (написати лист у  підтримку Ощадбанку) та ще 1 лист щодо підключення налаштувань фіскалізації.

Налаштування виконуються в особистому кабінеті Ощадбанку.

За допомогою налаштувань фіскалізації можна вказати, який сервіс друку онлайн-кас (АТОЛ, Business.ru або Evotor) буде використовуватися та вказати налаштування роботи з сервісом.

Для коректної роботи Ощадбанку та АТОЛ потрібно вказати однакову версію ФФД 1.05.

Налаштування Ощадбанку та АТОЛ

Відстежити чи був успішно сформований чек можна у розділі Транзакції

Транзакції платіжного шлюзу Ощадбанку

Телефон підтримки АТОЛ онлайн: +7 (495) 137-56-66

Протокол обміну Ощадбанку та сервісу АТОЛ