Приложение Яндекс.Маркет для Shopify

Додаток Яндекс.Маркет для Shopify

Послідовність дій:

  1. Попередньо потрібно зареєструвати магазин в Яндекс:Маркеті та пройти перевірку з боку Яндекс.
    При реєстрації важливо ввести точну інформацію про компанію: назву, ІПН, ОГРН тощо. Перевірка виконується роботом Яндекса та будь-яка невідповідність призведе до відмови у реєстрації магазину. Є 6 спроб перевірки і потім буде відмова від реєстрації в Яндекс: Маркеті.
  2. Товар із магазину Shopify можна розмістити на порталі Яндекс:Маркет у ручному та автоматичному режимі. До розміщення товару потрібно розділити товар по категоріям.
    1. Ручний режим підходить для простого асортименту з рідкісними оновленнями. Потрібно підготувати текстовий файл або файл у форматі Excel із продуктами. Після завантаження прайсу чекайте дзвінок від співробітника Яндекса, який перевірятиме відповідність інформації у прайсі з тим, що Ви повідомите. Якщо будуть розбіжності, то буде відмова у реєстрації прайс-листа.
    2. Для автоматичного вивантаження прайс-листа магазину Shopify в Яндекс: Маркет є програма. Його можна буде настроїти на щоденне оновлення відомостей про товар. Ціна програми від 18000 крб за установку і 4800 крб на рік (до 25 товарних позицій, якщо понад 500 позицій, то ціна від 700 крб на місяць).